Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 387 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj ICT pro zvýšení konkurenceschopnosti střední školy
Konečný, Jan ; Vlček, Karel (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit návrh počítačové sítě a počítačových učeben pro Gymnázium a Střední odbornou školu Frýdek-Místek. Je v ní popsán také harmonogram celého projektu a včetně jeho finančního zhodnocení.
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Hazdová, Aneta ; Čápová, Ludmila (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hospodařením střední školy v letech 2009 – 2014. Cílem této práce je zhodnotit hospodaření školy pomocí analýzy nákladů a výnosů a navrhnout opatření ke zlepšení. První část je zaměřena na teoretická východiska, v druhé části jsou uvedeny základní informace o subjektu a analýza hospodaření školy. Třetí část obsahuje zhodnocení hospodaření a návrhy na zlepšení využívání finančních zdrojů.
Automatizovaná tvorba testů ze středoškolské fyziky
Krásný, Kamil ; Šimek, Václav (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací systému pro automatizovanou tvorbu testů ze středoškolské fyziky, který bude nasazen do reálného provozu. Úkolem aplikace je poskytnout učitelům prostředí pro tvorbu a tisk testů a jejich následné testování studenty. Systém je realizován pomocí webových technologií HTML, CSS, PHP, MySQL a JavaScript.
Zdravotně technické a plynovodní instalace v objektu střední školy
Bobrovský, Tomáš ; Vrána, Jakub (oponent) ; Wierzbická, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnými způsoby návrhu přípravy teplé vody a spotřebou teplé vody v objektu školy. V teoretické části je shrnuta základní teorie týkající se ohřevu teplé vody. Jsou zde popsány dnes užívané způsoby přípravy teplé vody a zásady návrhu rozvodu teplé vody po objektu. Ve druhé části diplomové práce je popsáno měření spotřeby teplé vody na objektu školy a statistické vyhodnocení naměřených údajů. Konec kapitoly je věnován návrhu systému ohřevu teplé na zadaném objektu s využitím dat získaných z měření. Jedna varianta návrhu byla vybrána a použita do 3. části, kde je řešený projekt zdravotně technických a plynovodních instalací v objektu střední školy. V závěru je technické řešení objektu popsáno v technické zprávě.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Chroustová, Andrea ; Němec, Josef (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl nárh komplexu školských staveb v Ostravě Černé louce. Návrh je rozdělen do dvou objektů - hlavní objekt (ZŠ a SŠ) a objekt MŠ . Hlavní vstup do komplexu je směrován ke spádové oblasti - bydlení v Nové Karolině. Ustoupením objektu MŠ je vytvořen parkově upravený předprostor škol. Podél řeky byl zachován zelený pás pro sport a rekreaci. Forma hlavního objektu koresponduje s okolní zástavbou - uzavřený blok s vnitřním atriem. Blok se směrem k řece otevírá a zdrobňuje, stejně tak i objekt MŠ. Pro fasáda objektu je zvolen speciální pohledový beton se schopností čištění ovzduší - prolamovaný kolem oken. Do atria a směrem k řece jsou použity skleněné plochy. Barevné provedení fasád je oživeno žlutými plochami ostění u oken, pro společné prostory je použita prosklená plochoa s lesklými zelenými panely. Provoz hlavní budovy je členěn do 4 celků. I. stupeň ZŠ je orientován směrem k řece a typickým pro něj jsou čtvercové učebny a velká pobytová chodba. II. stupeň ZŠ, spojený se SŠ, je umístěn do 2 a 3NP v atriovém uspořádání chodeb s učebnami. Další celek tvoří tělocvična orientovaná k Černé louce. Zázemí školy je umístěno do 1NP. Dominantním prvek je prostorově převýšená jídelna otevírající se do atria.
B + B BARCELONA
Kasková, Michaela ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Návrh budovy střední školy na předměstí Barcelony, v místě, kde pobřeží přechází v pahorky. Návrh využívá potenciálu místa a novým zastavěním vytváří sérii veřejných prostorů různých charakterů. Nejvýznamnější je nové náměstí, které se stává centrem čtvrti. Škola se do něho otevírá a je jeho součástí.
B + B BARCELONA
Zatloukal, Štěpán ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
řeším školu jako posloupnost objemů podél ulice spojené společným komunikačním prostorem
Jaroslavice – sídlo v krajině
Dočekalová, Veronika ; Eichlerová, Eva (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Hlavním tématem je Restart území Jaroslavicka a jeho širokého okolí, které se nachází v pohraničí jižní Moravy. Území se stalo díky hranicím mrtvým bodem na mapě. Problém je třeba řešit jako celek nikoliv jednotlivě a to jak z hlediska obnovy krajiny, tak z lidské podstaty. Tato práce se zaměřuje na lidskou podstatu a bytí v pohraničí. Zkoumá a analyzuje občanskou vybavenost. Doplňuje a obnovuje mnohdy chybějící složku – vzdělání. Navrhuje zcela nový systém školství a to od úplného začátku – mateřské školy po střední odbornou instituci. Chybějící střední škola nutí žáky dojíždět nebo se rovnou odstěhovat na internát do nejbližších měst jako je například Znojmo. Budují si vztah k městu a krajina se pro ně stává anonymní. Žáci pak nemají tendence se po škole navracet a kraj strádá. Řešení tedy spočívá v návrhu nového odborného vzdělání. Nejvhodnějším kandidátem pro umístění školy se staly Jaroslavice. Obec byla před válkou prosperujícím a významným bodem ve spojení Vídně a Brna. Toto spojení se však přerušilo pomyslným vztyčením hranic. Navržení česko-německé školy může vzájemnou spolupráci mezi zeměmi opět obnovit. Je založena na zcela novém systému vzdělání pro potřeby 21. století. Veškerá praxe se odehrává ve stávajících firmách okresu. Žáci poskytují firmám pracovním sílu a firma dává studentům na oplátku cenné zkušenosti. Toto řešení šetří finančními zdroji a může fungovat prakticky ihned. Škola je navržena na místě zbouraného panského dvora pod zámkem. Na této parcele je umístěna jak škola, potravinové centrum tak výzkumný ústav. Všechny tři instituce spolu vzájemně spolupracují a obnovují tak koncept panského dvora. Vzdělání je rozloženo do půdorysné stopy tvaru U s vnitřním menším dvorem a z poslední stravy pomyslně uzavřené velkým skleníkem. Každé křídlo je soběstačné a má jiný charakter. Západní křídlo je dvoupatrové. V přízemí se nachází knihovna s učebnami pro společenské vědy a srdce domu. Srdce domu je prostor pro konání divadel a představení. V druhém patře je vedení, které je orientované směrem do dvora a může kontrolovat denní režim. Vstupní prostřední křídlo obsahuje taktéž učebny společenských věd umístěné směrem do dvora pro případnou venkovní výuku. Jsou zde i učebny přírodních věd se svými specifickými potřebami. Poslední křídlo je určeno pro technické vědy a nachází se zde počítačové učebny. Toto křídlo vede do dolního patra, kde je zároveň pracovní vstup s parkovištěm. Skleník je neoddělitelnou součástí školy. Je určen jak pro veřejnost tak jako studentská učebna.
Karel 3D - aplikace pro výuku programování
Čoupek, Vojtěch ; Regéciová, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá přehledem dostupných prostředků pro pedagogy informatiky, kteří seznamují studenty s programováním. Cílem je implementace prostředí pedagogického jazyka Karel inspirovaného prací Andreje Blaha a jeho kolegů pro platformu MS-DOS. Byla navržena aplikace ve webovém prostředí, která rozšiřuje funkčnost předlohy o proměnné a zahrnuje moderní prvky uživatelského rozhraní, jako jsou blokové programování, obarvování syntaxe jazyka, syntaktickou kontrolu a 3D grafiku. Současně také pedagogům nabízí sadu základních příkladů a dovoluje jim tvořit si vlastní zadání.
Podnikatelský záměr: zřízení fitness centra na státní střední škole
Kos, Lukáš ; Kvasnička, Pavel (oponent) ; Šopíková, Jana (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán pro zřízení fitness centra pro konkrétní státní střední školu. Při zpracování tématu jsem vycházel z poznatků o nedostatečnosti pohybových aktivit u studentů středních škol. Dílčím cílem práce je navrhnout řešení jak tento nedostatek pohybu eliminovat a přispět tak ke zlepšení nejen zdravotního stavu daných studentů, ale také k jejich lepšímu zdravému životnímu stylu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 387 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.